Ovim projektom nastojimo pomoći u kreiranju centralne baze podataka o pružateljima usluga seoskog turizma kako bismo olakšali njegovu promociju, istaknula je Aleksandra Kuratko Pani.

Udruga ruralnog turizma Hrvatske (URTH) pokrenula je projekt Stručno osposobljavanje za digitalnu promociju seoskog turizma Republike Hrvatske na domaćem i inozemnim tržištima.

Cilj projekta je, navode u priopćenju, edukacija turističkih djelatnika, ali i vlasnika seoskih imanja o promociji seoskog turizma i važnosti upisa u aplikaciju moj-seoski.hr koja prikuplja podatke za prvi Digitalni katalog seoskog turizma RH.

“Ovim projektom nastojimo pomoći u kreiranju centralne baze podataka o pružateljima usluga seoskog turizma Republike Hrvatske kako bismo olakšali njegovu promociju“, istaknula je u ponedjeljak na prvoj radionici Aleksandra Kuratko Pani, voditeljica URTH.

Istovremeno, pojasnila je, digitalni katalog sadržavat će i podatke o pružateljima usluga koji trenutno nisu objedinjeni čime će se stvoriti preduvjeti za nadolazeće zakonodavne izmjene u cilju definiranja hrvatskog modela seoskog turizma.

“Upisom podataka u aplikaciju kojom upravlja Ministarstvo turizma i sporta, pružatelji usluga stječu pravo promocije na web portalu Croatia.hr i drugim promotivnim aktivnostima Hrvatske turističke zajednice. Koristim ovu priliku pozvati ih da se upišu u što većem broju”, dodala je Kuratko Pani.

Voditeljica klastera i direktorica Turističke zajednice Zagrebačke županije Ivana Alilović istaknula je da se trendovi u turizmu mijenjaju velikom brzinom te da pravi motivi dolaska gostiju postaju sigurne, zelene i prije svega održive destinacije te je potrebno ojačati turističke proizvode u ruralnom prostoru.

“U našem klasteru Središnje Hrvatske imamo najviše objekata seoskog turizma, domaćih imanja koje će uz poznato gostoprimstvo ispuniti očekivanja svih svojih gostiju, jer iskustva su važnija nego ikada”, naglasila je Alilović.

U Hrvatskoj preko tisuću turističkih seoskih objekata

Tako u Hrvatskoj djeluje preko tisuću objekata seoskog turizma (kušaona, izletišta, farmi, etno sela, i dr.), a očekuje se i daljnji rast ovog broja uslijed korištenja sredstava Fonda za ruralni razvoj od 2014-2020.

Brojna poljoprivredna gospodarstva odlučuju se na pružanje ugostiteljskih i/ili turističkih usluga kako bi povećala svoje prihode putem plasmana poljoprivrednih proizvoda, a razdoblje pandemije pokazalo je sve veći interes gostiju i turista za posjetima ruralnim područjima.

Digitalni katalog (foto: HTZ)

Inače, ovaj projekt provodi se u suradnji s lokalnim akcijskim grupama i turističkim zajednicama, uz sufinanciranje Ministarstva turizma i sporta i podršku Hrvatske turističke zajednice.

Uz 10 on-line radionica za turističke djelatnike, URTH će od početka rujna provoditi i 37 terenskih radionica za pružatelje usluga u cijeloj Hrvatskoj.

Pružatelji usluga seoskog turizma koji se žele upisati prije radionica isto mogu učiniti ovdje.

Izvor: agroklub.com